Wednesday, August 10, 2005

雪梨日報‧第二章

c要上班,讓我有很多時間,在這個城市閒逛。這裡的人喜歡笑,入鄉隨俗,但凡與人四目交投,我便自動微笑,有點傻,不過我知道他們不覺得。一次,在火車站外遇著電話推銷員,我的自然反應是耍手擰頭兼速逃,他竟在我身後說:「It's ok. Have a good day. 」語調是那麼親切誠懇,令我尷尬萬分。巴士司機也和藹可親,有乘客推著bb車,司機會下車幫忙;有途人問路,司機又會下車帶路,車上的乘客等了數分鐘,一點怨言也沒有,在香港,那是沒有可能發生的事!



每到一處地方,我都喜歡留意當地的學校。在c的家附近,有一所女子中學。學生來自五湖四海,黃、白、黑皮膚都有。很喜歡學校門外豎起的一塊牌,上面寫道「Women can do anything」,先不理這句說話是否屬實,一所女校能以此為教學理念,就叫我感動了。


7-eleven原來可以是油站!

11 comments:

chauli said...

澳洲人就是這樣,nice到你唔信!
你在那處慢慢調適下都是好事。
(哈哈!)
(仲有,你其實應影下d學生妹麻,只影個牌,悶左d啦!用報紙行的術語說:欠人氣)

Kat said...

她們的校服由頭綠到落腳,成棵樹咁,無咩好影!

D said...

對呀, 澳洲人的親切友善, 不得不叫香港人慚愧! 所以我也很喜歡澳洲!
我也很欣賞牌上的那句"Women can do anything"!
你幾時去Blue Mountain? 我想看看那裏美不美?! 看你的日報, 令到我也想再去澳洲呀!!

susanjameela said...

Miss左你第一章添。

我都好憎坐長途機,又悶又訓唔著又焗促...
澳洲人真的很nice,所以好鍾意呢達地方,好舒服,空氣好,生活好寫意,仲有我最愛ge生蠔,真係抵食到爆,流晒口水添...

係啦,影d合照黎睇吓啦,你有咁多章,可以逐忽揭盅,先影背脊,再影下巴,跟住眼耳口鼻,最後當然黎個「全相」啦﹗

玩得開心呀﹗
Best Wish﹗

kakaoo said...

幾好,C睇黎都係一個幾人情趣既人!

我諗你好快會想移民去澳洲lu......
記住盡情玩,盡情食啦!

唉,我就煩死啦,試完d伴娘裙乜野心機都無哂....有機會再詳談啦!

chauli said...

今日偷懶啊?

Kat said...

Heidi,
這個weekend我會去blue mountain,到時幫你留意。

Susan,
你個提議都幾好,等我一陣影下佢背脊先,哈!

Onchai,
有咩咁煩呀?願聞其詳。

Jan,
這幾天都是吃中菜多,有一晚吃韓國菜。

Chauli,
今日日頭忙住做功課呀,夜晚shopping night,掛住去玩。聽日c請假,又係去玩,《雪梨日報》可能要停一兩日,哈!

Becky said...

你就好喇,可以盡情玩樂,我還為功課煩惱!
你在澳洲的日子也不錯,真的很羡慕啊!而且他對你也不錯呢,我都想看合照呀,密切期待!
還有,你可否替我買火山豆呀(上兩年我們曾經買過)?好像nuts,但有不同味道,如鮑魚味,因我媽一知你在澳洲玩,她便第一時間叫我問你了。如你已忘記了或當地沒有,便不用找了,謝謝!

Kat said...

我會幫你留意火山豆。
你快d做功課啦!

Becky said...

Shu Hung 留了言在第一章。
估不到火山豆咁受歡迎,哈!
到現在我還是一隻字都未寫,但明晚要交了。

chauli said...

請買多兩包火山豆做手信,謝!