Thursday, September 07, 2006

暑假「煮」婦

我相信自己是有天份的。沒有食譜,全憑觀察,跟著媽媽的方法,把食物一一煮出來了。在廚房努力一兩小時,馬上可以嘗到成果,滿足感自然大。要是有人讚賞,就更落力煮,躲在廚房裡團團轉,什麼壓力都會消失。還未吃過的金蘭們,別心急,很快就有機會。

我口口聲聲說要當少奶奶不知多少年了,橫看豎看都是一位傑出的賢妻良母,奈何英雌一直無用武之地。工作多年,我反而越明白,即使有家庭,還是要工作,還是要經濟獨立。新工作再忙,都不要抱怨,咬緊牙關,一定會適應。享受自給自足的生活,全因有一個活生生的例子告訴我,不用上班,靠人供養,可以有多無聊;可以有多頹廢。



7 comments:

Anonymous said...

"不用上班,靠人供養,可以有多無聊;可以有多頹廢"<--嘩,唔相信這句話出自你口!這個人對你的影響力真大!!!

你的餸有很多綠色啊,很健康呢!!

Anonymous said...

點薑蔥的雞及讓雞點的薑蔥,都是你親手整的?好厲害啊!

看了你的菜,很餓。

susanjameela said...

KAT,
你好叻呀﹗
睇相好似好好味咁,尤其是碟魚同碟雞,仲有西蘭花伴碟TIM。

凌晨1:35

本來已很餓,這令我不得不吃消夜。

susanjameela said...

KAT,
你好叻呀﹗
睇相好似好好味咁,尤其是碟魚同碟雞,仲有西蘭花伴碟TIM。

凌晨1:35

本來已很餓,這令我不得不吃消夜。

差利講場 said...

我認同"要是有人讚賞,就更落力煮,躲在廚房裡團團轉,什麼壓力都會消失" 現在的我, 多了晚上cooking,需然唔好似你有幾個餸,通常只有炒粉面或意粉+菜,但都足以要我忙大半個鐘,最開心的梗係就算唔太好味,佢都願意食哂佢並話食到我cook的已非常開心啦....

Kat said...

hi,
其實我一直都係得把口啦!邊會真係做少奶奶呀!

瑮,
照片中的食物都是我煮的,薑蔥很容易,我教你!

susan,
你地唔好以為真係好好味啦!下次煮比大家時會好大壓力。

差利,
如果煮到比佢食都唔讚下,一定無下次啦!同埋煮野食係好relax既一件事。

Anonymous said...

侯老師煮餸,真係好好食o架!! (^_^)