Sunday, September 24, 2006

軍曹是青蛙嗎?


我真的不知道軍曹是何方神聖,
我只知道每次說起它,
小鬼們個個瞳孔放大萬倍。
答應他們只要默書成績優異,
定必以keroro鼓勵之。
他們當然悉力以赴,
結果班中有一半人達標。
事隔兩週,
禮物還未到手,
被他們追到瘦的感覺煩死。
(真的可以瘦就發達)
死死地氣跑到深水埗,
一口氣買了一系列軍曹精品,
想著他們收禮時的狂喜表情,
自己也先興奮。

深水埗真是購物天堂,
黃金、高登固然是,
這些精品就更實惠。
八毫一張的貼紙,
過一條街賣一元,
回到家附近的報攤賣兩元。
真是一個精明的消費者,
嘩哈哈!師奶!

8 comments:

Anonymous said...

你知唔知0個0的係老翻0黎0架! 我個女唔要老翻0架!

Kat said...

好掛住你個女呀!我而家星期五晚要返學呀,都唔知幾時先見到佢!

Anonymous said...

keroro 好好笑架~~~
我都好鍾意睇!!

Anonymous said...

一集都未睇過。
聽講勁好笑。

Kat said...

我而家知佢地係外星人,卡通片就真係未睇過。

Anonymous said...

質素如何?
我想去黃金買手指呀,搵日陪我去好嗎?

Kat said...

梗係好啦!不過旺角星際城市d手指都好平,我都買左。

Anonymous said...

好似高登平d
shu hung