Friday, June 12, 2009

對話

問:係咪一路停課架喇?唔使返學啦係咪?我想帶佢地返大陸呀!
答:唔好,而家暫時都係停課14日,6月23日會再有公佈,況且有關當局都唔鼓勵帶子女外遊架!

問:而家佢係屋企無野做喎!好得閒喎!咁點先?
答:......

問:點解要取消考試呀?
答:我地都係根據教育局既指引而決定既。
問:咁都得呀?

問:你話係咪仲會繼續停課?我睇就會喇!
答:我諗大家都係唔好估估下,都係留意教育局既宣佈啦!

問:使唔使返學校攞通告呢?
答:唔使,我地會寄比你。
問:即係點呢?
答:即係我地會以郵寄方式,將D通告寄去你屋企。
問:寄去我屋企?咁幾時?
答:大概下星期一或星期二啦!
問:咁幾點?
答:下?咁你或者可以查下你住既大廈既郵差幾點派信啦!

3 comments:

d said...

O_o""!!!

Anonymous said...

大家都係好關心自己仔女既~hehe

Ka Lai said...

The last conversation is funny. it makes me laugh. sorry