Tuesday, January 10, 2006

天真如我

看黃偉文的《俗》,提到我們認識的人都不離幾類,都是典型的人辦。他舉的例子有十,我中了八。

1. 唔食牛的人
有。安仔,對皮膚好。
2. 有折的人
又有。b小姐,好多間都有discount。
3. 怕冷的人
都有。同事s及f,怕得好誇張,經常關掉冷氣,我則在一角流汗。
4. 失眠的人
再有。預科時期的大佬d,見佢堂堂釣魚就知。
5. 買演唱會飛的人
一樣有。我家姐。
6. 煮嘢好食的人
我自己算唔算?未來何師奶應該都得,皆因有梁太真傳。
7. 一定要返一返屋企的人
這裡指要返一返屋企,沖涼、換衫再出街的人。我記得就好似無。
8. 成日不在港的人
實有。空姐c。
9. 未見過面但好熟的人
指icq、msn識人,又可指明星。我同一堆明星都好鬼熟。
10. 打golf的人
我未去到呢個層次。

其實,要我寫,也有很多。
迷信星座的人、迷路的人、對海鮮敏感的人、不聽留言信箱的人......
wyman想到,我也想到,
我是不是也可以出書?
能夠如此發問,
大家就知道,
還有很多天真的人,如我。

11 comments:

Anonymous said...

候老師:

你的Bloooog很有趣啊!! 加油加油^^

(@@....為甚麼我竟然在你的Kodak相薄上出現....快..快...快把它掉到回收筒罷!! 不然我...我...我就會....唉..還是別說下去 ....
-______-"")

祝幸福(雖然你已經很幸福....XD!)及愉快 (抓小學生上警局果真愉快啊!!呵呵)

susanjameela said...

9. 未見過面但好熟的人

blog都得架,咪就係你兩隻726獅子law﹗

Kat said...

OOOO,

歡迎你呀!很感動啊!已往的舊文你都看了,我會加油的。至於你的照片,哈哈!無所謂啦!都是內部傳閱,不公開的。

susan,

哎呀!真係漏左susan,真係一個未見過面但好熟的人。唉!漏左呢句,我覺得我篇《天真如我》無哂意思。

Anonymous said...

我諗我既廚藝應該同梁太相差成條萬里長城咁長.....有排追啦!! 悲>>>>>>

chauli said...

但你這10項,我都沒有份……

Kat said...

所以我說囉,我想到的比wyman更典型,哈哈!(天真地沾沾自喜中)

Anonymous said...

都無我...
>_<...

Kat said...

hid,

原來你唔知自己會迷路o架?????

Becky said...

第七項點會無人係,細心再想想,現在知道嗎?

Anonymous said...

呀...係咩?! =_=!! (下次唔該靜靜地話我知!)

我都有想過第七點那個人(我應該都識!)但會唔會咁講仲貼切? "一定要洗手,消毒,但千萬不可以用牙膏洗面的人"!!

Kat said...

哈哈!我寫的時候都覺得好似有,但就醒唔起係邊個,因為我諗o黎諗去都係諗女仔。