Sunday, October 08, 2006

持之以恆

早餐:美心合桃麥包、鴻福堂茶葉蛋一隻、高鈣脫脂牛奶一盒
午餐:自家製雜菜雜菇lunch box一盒
晚餐:愛心家常菜適量、飯半碗

※每天喝大量清水
※肚餓吃水果或梳打餅
※每晚跳繩45分鐘
※若在外用膳,必吃魚蛋米
※街邊小吃、公仔麵、無印零食(三大至愛)暫不沾口

以上不是營養師建議的餐單,純粹根據個人喜好生活習慣設計。去年,依此方法實行兩月,成功地在南半球穿上平生第一件比堅尼,今年捲土重來,新添纖腰帶一條,實行裡應外合,務求再創新低點。

特此公告各方好友,加入啦啦隊行列,萬勿潑冷水。

10 comments:

Anonymous said...

努力!! 加油!!!!

Anonymous said...

侯老師.. 我地支持你....

Anonymous said...

祝減肥大成功!!! YEAH!

Anonymous said...

我唔會潑你冷水....
因為我都要加把勁!!

☆為比堅尼努力!
☆為婚紗晚裝努力!

Anonymous said...

本人甚瘦, 想肥, 但不好吃, 還經常忘記吃. 想瘦, 最緊要培養點"癮頭", 廢寢忘餐的, 想肥都難.

Anonymous said...

潑冷水果句,好似衝著我而來──

well,我從來都沒有覺得你會減唔到肥,
你要去南半球在情人面前穿上比堅尼的決心大到坦克車都阻唔到,簡直係地崩天搖、情比金堅,冷水點潑得息?我食你到時一定會索爆登場,我仲等住睇相的。

Kat said...

你自己對號入座咋!呢十幾年來,講親減肥,所有朋友同事都係投以鄙視既眼光,加一句「慳d啦你!」我好怕呢d反應。

我絕對無話係你呀,你唔使咁誇張,咩地崩天搖、情比金堅咁呀,我飛左咁多次,得上年聖誕瘦小小,其餘次次都咁肥,邊有你講到咁大決心!

Kat said...

里玉:

我在馬小姐度買左一條唔岩著既裙,諗住你大日子那天著,希望到時岩著啦!

susanjameela said...

kat,

對於為食ge人
零食呢關好難過。
anyway畀心機呀﹗

Kat said...

我的零食癮還ok的,不去無印就沒事!