Thursday, October 27, 2005

密友

沒有記錯,
瑮頭明天便從法西回港了。
在她逍遙快活的三星期裡,
深宵二時睡不著,

我不知道可以打給誰。
我的井沒有她的辛辣留言,
就像吃魚蛋粉欠了辣椒油一樣。

總之就是少了把聲音,
在我耳邊吵、吵、吵!
天天在身邊的人與事,
我們總認為是理所當然,
到失去的一刻,
才懂得珍惜;才感到不習慣。
這個道理,相信每個人都知道,
但總是做不到、做不好。
我們總是有很多藉口,
一個「忙」字就是免死金牌。
常來獅子井的密友們,
請你們明白,我珍惜,
但除了「忙」,
我還有一個「懶」字在心口。

6 comments:

Anonymous said...

一早知道啦!
我也近墨者黑了!

Small Fish said...

大家咁話!
年紀越大“密友”就越小!
有朋友話佢最好的朋友係佢男朋友,你點睇呀?

Michelin said...

In the shortest form you conveyed an heartfelt emotion. :)

susanjameela said...

有同感﹗
瑮頭外遊,半夜放工返屋企我仲可以打畀邊個?返到屋企,上MSN仲可以同邊個傾偈。
嗚嗚~~~
為左彌補我地GE損失同寂寞,
TO瑮頭,你一定要買多D靚正手信返黎呀﹗

Anonymous said...

完全明白,你講既完全同我諗法一樣....都係"懶"+"煩"所賜........
看我荒廢左咁耐既「安記xx」就知!

Anonymous said...

昨晚在半睡眠的狀態下,打開你的blog,嘩,見到兩個靚女相,精神即刻為之一震,哈!!多謝哂!!

我回來了,又回到一個千篇一律的工作世界,唉,旅途中,午夜夢迥,我竟是在報館中趕版……3年來,這些夢都一直沒有離開過,真係忠心!

我是否該打個電話,取多一個月假,休養下我的「旅行後懶散症後群」?