Wednesday, March 15, 2006

單人房



終於擁有自己的房間!
為隆重其事,
特別來了一次大掃除。

一個人的房間太自由了!
想什麼時候關燈都可以。
煲電話粥不用離開房間。
不怕被夜歸的家人吵醒。
東西愛怎樣放就怎樣放。

到現在才真正享受人家早已習慣的自由,
總比沒擁有過的好。
最滿意的,是床頭櫃那小小的空間。

我的房間成了我的新蒲點,
有事沒事都愛爬上床看書,
寧願躲在家都不shopping,
還差一部 HiFi,
我的房間便完整了。

6 comments:

Anonymous said...

我好明白你的感受,新屎坑麻!

不過,個file好正,好似我都有,而且下面那個雪人都好靚,咁你部電腦,是不是都搬了入房?咁好perfect!

Anonymous said...

你部電腦擺埋入房,就最好啦....

幾時再同人share 一間房呢??

Michelin said...

Congratulations! Enjoy your independence!

Kat said...

瑮:
個file我好似有買比你地一人一個,個雪人簡直係一見傾心,係0.00001秒之間,我已經決定要擁有佢。

你睇路人甲個comment就知我部電腦仲係廳啦!

路人:
應該都唔會share啦,一人一間房嘛,獨立D!有人話過咁樣幾好嘛!

Michelin,
Thanks so much !!

kakaoo said...

恭喜!!
我正在渴望能自己有間屋.....

Anonymous said...

希望你一下步係擁有自己的一個屋企!!屋內的全都是自己的心思,那就很perfect!
你最尾個2句係咪...
唔share一間房,咁幾時share一張...
:P