Sunday, July 02, 2006

12碼

心臟快停頓了,
呼吸有點困難。
我憎死林伯特,
我憎死謝拉特,
我最憎艾歷臣!

5 comments:

Andy said...

你應該安慰佢地, 何必憎佢地呢?

Kat said...

不是真的憎,是恨鐵不成鋼。

差利講場 said...

你同我一樣....那兩特真的不知所謂

Anonymous said...

My England... have been watching for nearly 30 years... it would be nice to add one more star on the England's jersey

Kat said...

我想補充:
其實女孩子的「憎死」不一定真的憎,但「最憎」就是真的。