Friday, July 01, 2005

捕雨類動物


即使只有二十分鐘,即使坐得再遠,都是值得的。

我想成為捕「雨」類動物。
我想到機場接機;
我想到其下榻的酒店等他;
我想排隊換領其音樂會的門券;
我想到愉景新城看他的表演......
但我知,
我鬥不過那一大班妹妹仔和師奶,
像我這些被列入尷尬年齡的女性,
應該只有看電視報導的份兒。
上天可能見我可憐,
從天而降的一個電話,
讓我不用排隊,
輕輕鬆鬆就得到會展音樂會的門券,
我終於成為真正的捕「雨」類動物!!
嘩哈哈哈哈哈哈!!!

11 comments:

chauli said...

「我終於成為真正的捕『雨』類動物!!」
……
我想講,你一直都是這類動物,捕「迅」、捕「友」、捕「輝」、捕「良」、捕「拓」、捕「赫」、捕「曦」、捕「宏」、捕「祖」……簡直係不能盡錄!!!

Kat said...

個d都攞唔到哺乳類動物個諧音,唔算數!

Monchowchow said...

睇怕如果閣下當年有睇101次求婚大概也會戀上武田鐵矢…

Becky said...

受到你的感染,我也成為捕雨類動物!

其實,我喜歡他是因為他在「浪漫滿屋」中的角色,實在太可愛了!

D said...

oh...很可惜我要開會.. :(
從一個e-mail, 我喜歡了看他手舞足蹈, 好有beat!!
不過"It's raining" 的MV很令我失望, 那些妹妹仔的鬼手影響哂!!

susanjameela said...

哈哈,乜你咁濫ge咩?
想知...輝同良...係邊個?
是梁家輝?張兆輝?張家輝?羅家良?恭碩良乎?

chauli said...

當然是羅嘉良同張家輝啦!
katkat咁good taste!!!

kakaoo said...

我都想成為「捕雨類動物」一份子...
睇完「東張西望」阿RAIN既專訪更加想去呀!!
哎..........你就好啦!

Kat said...

多謝你呀,雲雲!!好掛住你個女呀!

Becky said...

看了他的超級迷你歌迷聚會後,更加喜歡他!他外表型、身材fit、樣可愛、笑容正、跳舞勁......
實在太英俊瀟灑!

Kat said...

完全同意!哈哈!