Thursday, December 15, 2005

再起程

終於,都給我等到這一天了!
這次,
我準備了六本雜誌;
一排暈浪丸;
一條頸巾(聽說保持頸部溫暖可免暈浪)。
總之,
就是要與這十多小時機程奮戰。
去雪梨,
真的要做足準備!
16/12 SQ 865(hk to sing.)18:30-22:20
17/12 SQ 231(sing. to syd.) 00:20-10:55(hk time:7:55)

7 comments:

Becky said...

你記住帶條大頸巾,唔係圍唔晒條長頸!

Have a nice and romance trip!

Merry Christmas and Happy New Year!

susanjameela said...

又出發甜蜜之旅啦?去幾耐呀?記住響果邊寫blog呀﹗
(你又可以去食果個美味早餐啦﹗羨慕羨慕)

我都好怕坐長途機,但你真的會暈機浪咁誇張嗎????

Kat said...

多謝妳們的祝福!

原本我不怕乘飛機,但上次連嘔四次,第一次見到自己嘔黃膽水,我真的好驚。只要一想起那次的經歷,我便打冷震!

Anonymous said...

Sweet Sweet!

Kat said...

好鬼馬喎!子瑩媽!

Anonymous said...

好啊,你一定要post三點式,你不用怕肚腩大,不用怕自己腿粗,因為這些我都不太想看,你post你最羨煞旁人的地方已ok了,謝!!

仲有,點解你有咁長的聖誕假?真係唔公平!!你不要再呻你讀書加工作有幾可憐辛苦了,我不會再同情你!

說回你的悉尼愛之旅,自己小心d啊!唔好就住就住,鍾意食就食多d,影多d相,唔好玩到唔捨得回港,因為香港都有朋友掛住你的!!

Ka Lai said...

Have a nice and sweet trip!