Sunday, December 18, 2005

到了

到了,沒有嘔,哈!
太陽很猛,
但不是很熱,
晚上還有點涼。
先報平安,
稍後再說。

4 comments:

Anonymous said...

因為你今次之行,沒有甚麼「顧忌」與未知數,所以沒有嘔;你的身理反應,總是跟著你感覺而反應,這是我多年來的觀察。

susanjameela said...

唔好講咁多,快到我的blog做個測試,看看你是不是屬於澳洲﹗

Kat said...

我做左啦,我係英國喎!哈哈!

Anonymous said...

我都同意周小姐既講法!!哈哈~~
係機場見臨見倒C有冇面紅耳熱加心跳呢?
okay!玩得開心d啦!!唔洗掛住我地架!

噢~我都做左....我屬於UK~~~~
係咪意味著我要移民去英國??
OH~ NO WAY!