Wednesday, December 28, 2005

隆重登場

掙扎了兩天才敢post出來,主要是因為肥。其實,我肥,大家一早知。想想也沒有什麼大不了,加上瑮頭的一句「死而無憾」,susan的「骨妹二號」,還有c一副「皇帝唔急太監急」的模樣,一手包辦整理照片之餘,還經常問:「你post了未?」我唯有豁出去,哈哈!

黃昏六時到達Bondi Beach,驕陽仍然似火,到處都是火辣辣的性感女郎。燕瘦環肥,任君選擇。我沒空欣賞,急急換上平生第一件三點式泳衣,就走到沙灘上不斷拍照。我認為這歷史性的一刻,非要拍照留念不可。沙灘上拍照的人很少,人家不是享受日光浴,就是去衝浪。我也放下相機,躺在軟綿綿的細沙上,無論我的眼晴轉到那一個角度,我看到的,就只有一片藍。偶爾一排海鷗飛過,點綴澄明的藍天,有多好看就有多好看。泳術精湛的我,也跑去衝浪。當水深至腰間就嘩嘩大叫,冷不防一個大浪湧至,渾身都濕了。水有點涼,和一大班人等著大浪到來,一起準備,一起尖叫,再涼的水也要玩。

七時半離去,太陽伯伯還未收工。我們說好找一天待c下班後,再來玩一次呢!

希望這裡的陽光,能為身處北半球的你們,帶來絲絲溫暖!!

7 comments:

Anonymous said...

嘩嘩嘩嘩嘩嘩……
咩都睇唔到啦!!

set到張相咁細,比起忽周的起格相仲起格,雖然隱若見到陽光如熙,見到隆「重」登場,但肥唔肥,瘦唔瘦,靚唔靚都睇唔真囉!!!點攪啊……

合照呢?

Anonymous said...

假像! 並不是想像之中!c君果然係識映相!
我想問! 其中一張係唔係c君???
簡直>>>>>>>>>>>>>>>

Anonymous said...

唏,想點喔?
乜都睇唔清呀~~~
淨係見倒其中一張個肚有兩條「接痕」....點得架???
唔該返黎後output D相出黎吖!

Anonymous said...

好多人都唔收貨喎,我都係咁話呀!我以為有大幅d的相睇,差d要用放大鏡先睇到係你呀,陰公!!不過都好佩服同羨慕你呀!!好開心!好幸福呀你~~! :D

Becky said...

以為不能上網兩天,真的有野睇!
誰知正如你的好友所講,什麼也看不清,怎辦?

susanjameela said...

katkat,

你對我ge心意,我收到la,不過咁,做好人做到底,你都係post大張啲la,獅子座咁大方得體,post相都應該大張易睇ge。

Anonymous said...

我個人認為照片非常清楚!