Monday, December 26, 2005

誰???

11 comments:

Anonymous said...

只係見到背面都殺死人啦!
真係大家歸「瘦」成咁,想像唔到……
但如能看到katkat的正面泳衣照,真係死而無憾!

Anonymous said...

嘩嘩嘩!!!
識你咁耐真係無見過你咁鬼正喎!!
好鬼fit呀!!!
羨慕死人啦!!!

Becky said...

我都不禁嘩幾聲,你所講的鬼祟肉去了哪裏?
真係好鬼正,當時是否有很多艷羨的目光投射在你的身上?K君真有福,有一個這麼fit的女朋友,簡直是出得廳堂,入得廚房呀!
不過,我都想看正面呀!

Becky said...

更正:是c君不是k君,因我誤會了他的名字(Ca not Ka),不好意思!

Ka Lai said...

嘩!究竟相中人係咪你?唔多似係你bor。仲唔快D post張正面照澄清!

susanjameela said...

嘩嘩嘩!!!眼珠跌埋落地!你個「影後」look
真係好索bor!
骨妹2號,快d畀個正面黎睇睇﹗

Kat said...

真的是我嗎?大家有沒有看清楚?我的後腿擋了前腿,腰間有陰影,才會有這樣的效果!哈哈哈哈!

susanjameela said...

katkat,

記住汪阿姐名曲:做個勇敢的中國人﹗
POST啦﹗

Anonymous said...

You looked quite fat la......
long time no see but i recongized your fatty back. Keep on keep fit la...(^o^:) hehehehehehehehe >.<

Anonymous said...

憑你手拿著的一雙鞋就知是你啦!!

Anonymous said...

好正呀...快o的post 正面啦. 好期待呀...