Sunday, June 05, 2005

笑話

有沒有哪一個笑話令你印象難忘?我有一個。

孕婦甲:「你替孩子改名沒有?」
孕婦乙:「改了,叫『好美』。」
孕婦甲:「噢!有什麼特別意思嗎?」
孕婦乙:「有啊,待孩子出生後,人人都會叫我『好美的媽媽』!」

這個笑話不是特別好笑,可是事隔多年,我仍記憶猶新。在哪裡看?從哪裡看到?和誰一起看?我都記得一清二楚。可能是因為我一直在想,當我有幸當母親的時候,我能否想到一個一石二鳥的名字,比「好美」還好呢?哈哈!!

P.S. 大家知道什麼是兒童鴛鴦嗎?
【不是I.Q.題啊!真有茶餐廳在賣,答中無獎!】

5 comments:

Ka Lai said...

我估係兩種飲品溝埋一齐如好立克溝華田啩。但一定唔係奶茶溝咖啡。
請問你又知不知道什麼是‘唂咕’?茶餐廳有賣的。

Anonymous said...

柯華田+好立克..
haha

susanjameela said...

咦,你都加左counter喎,我都加左呀。

Kat said...

係呀!我d電腦白痴,一個小小既動作,我已經攪左半粒鐘。唉!要大裝修,真係要成年。我想加background music呀!有無人識?

chauli said...

那個音樂,意頭唔係咁好!
不如播「好想戀愛」。

(勁wor,邊個教你整音樂上去?)