Saturday, May 14, 2005

月巴

火熱的太陽來勢洶洶,衣服越穿越少,肉越露越多。身邊的人,特別是我老爸,拚命催促我減肥。他認為,肥,是我形單隻影的主因。徇眾要求,再次踏上第N次減肥之旅。老媽每天清早,特別為我早起,弄吞拿魚三文治給我,三文治一開二,分早、午兩餐;晚上白飯半碗,多菜少肉;其餘時間靠清水及生果吊命。堅持了一個星期,這對我來說,比滿清十大酷刑更難受。我還打算待完成功課後,再次到運動場跑步,務求減去身上橫生的賤肉。

星座書說,獅子要減肥,其中一個方法是公告天下。全世界都知你在減肥,半途而廢就太沒出息了。可惜,我的月亮星座是巨蟹,或多或少受其影響,身體一直打橫發展,更不怕在朋友面前丟臉。減肥次數以天文數字計算,屢戰屢敗,屢敗屢戰,樂此不疲。這次,我在自己的領土上,公開宣佈減肥大計,希望藉著群眾壓力,可以戰勝我無底的深潭。相信大家還記得《豬來了》的故事,請多多包涵!成功固然好;失敗了,也別冷嘲熱諷。哈!

※翠事※

小巴上,兩名師奶說起韓劇來。

師奶甲:「《浪漫滿屋》越來越婆媽,好鬼似之前個套咩咩雞啼咁!」

師奶乙:「係啦,你講個套《天國的階梯》一樣都係咁長氣!」

天國的雞啼!?

坐在後面的我,拚命咬緊雙唇忍笑,差點流血。哈哈哈!!

7 comments:

D said...

上次都見到你有好成績嘛!! 你一定成功減月巴的!! 只要有恒心, 肥柱能磨成針!!
oh...不過我們相約了明天去品嚐美食o添!
:P

kakaoo said...

係!絕對係!(減肥係比滿清十大酷刑更難受!)
試問有乜野比品嚐美食更開心呢!
唉,我都好慚愧.....去完米蘭後已打回原形!!
唔理你幾時放棄,我支持你!!

~減肥係我地既終身事業~

Ka Lai said...

你轉咗個 blog 名!

susanjameela said...

我都支持你呀

Kat said...

多謝大家!我會努力,加油!加油!fighting!

susanjameela said...

仲有呀...安記雜貨快d營業啦﹗等緊你呀﹗

chauli said...

……