Monday, May 02, 2005

單眼皮



一連三天假期,其中兩天都在家中孵蛋。百無聊賴,最佳節目就是煲碟。每次看韓劇,例必愛上劇中的男主角,什麼啟泰哥、誠俊哥……多不勝數。這次看《浪漫滿屋》,又再一次不能自拔地愛上Rain。他的單眼皮簡直殺死我,加上他可愛的笑容、高大的身形......嘩!救命呀!!最重要的是,我真的很喜歡他們住的Full House,簡直是我夢寐以求的居所,天天窩在那裡也沒關係。現在我又有到韓國旅行和學韓文的衝動啦!哈哈哈哈哈!!!

9 comments:

Becky said...

完全同意,我想每個女人都希望和智恩一樣,可以擁有一個高大威猛的男人守護自己,同時也可以住在大屋裏,什麼都不用做,天天shopping,吃喝玩樂,生活不知幾寫意!

不過,你都是不要再發夢,世上並無這樣如意的事,除非你是第二個羅美薇or第二個盧淑儀喇!

D said...

um...初初睇佢外表麻麻地, 雖然大隻但成日show佢個胸肌有d頂佢唔順!
不過自從睇左佢跳舞之後就加左分啦!!
http://ipro1kr2.com.ne.kr/music/movie/dance.wmv
佢笑起上o黎又幾傻幾可愛的!

chauli said...

「唔掂、兩個都唔靚仔......」言猶在耳,轉眼間又愛上了,女人真係善變!

kakaoo said...

我都睇完Full House 啦!!!
我都好鍾意英宰呀~~~~佢好可愛!
英宰~英宰~
雖然智恩起初愛英宰好辛苦,但後尾都有個very good ending!真係好sweet!
而加諗番起d片段都好回味!!!!

susanjameela said...

小侯老師,
請教請教,如何把四張相片放在同一個post內?就像你的入廚樂。
心急人susanjameela上

Kat said...
This comment has been removed by a blog administrator.
susanjameela said...

明白了...謝謝
不要在這裏透露你的電話號碼﹗

chauli said...

BORING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

chauli said...

換下野啦!