Tuesday, April 12, 2005

裙擺搖搖


真的太久沒有穿裙了,今天偶一為之,立即引起一陣輕微的騷動。同事們都對那條黑裙讚不絕口;學生們就問:老師,今晚和男朋友吃飯呀?內心苦笑,嘴巴回答:老師今天晚上要上學呀!其實,也不是不想穿裙,只是有時擒高擒低,穿裙就不太方便了。再一次證明,物以罕為貴,如果常常都穿裙,今天就不會引來那麼多注視目光了,哈!

下班後和同學討論功課,突然頭痛欲裂,勉強支撐上學,為的是要交功課給阿sir,之後我便早退了。回到家,頭還在痛,不過我可愛的爸媽,實在了不起,全靠他們妙語如珠,我的頭不再痛了。

爸:你食左「比利痛」未?
媽:咩「比利痛」呀?黎香港咁耐,廣東話都講唔好,係「迫利痛」呀!

躺在床上的我,頓覺頭上的金鋼圈被解開了,哈哈哈哈!!

4 comments:

chauli said...

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAA......
笑死人咩,好似周星星的對白。
你點襯條裙?願問其詳。
又唔影相!

Kat said...

有影相,不過好醜怪,有d似大肚婆,費事破壞我個私房菜既美感。我私下send email 比你!!!

kakaoo said...

真係好一對活寶貝!
咁記住啪如"迫你痛"啦~

條裙係唔係著得好瘦先??映張相黎睇下好喎!

Kat said...

真高興在這裡見到你。請明白,我是指照片拍得我有點似大肚婆,真身是不錯的。